Monday 22 August 2011

Sony Ericsson Vivaz Pro U8i


Dengan sopan santun lagi lemah lembut aku memulakan penulisan.. 
As'salamualaikum dan Salam Sejahtera diucapkan.. kahkah :P


Untuk update kali ni aku saja nak share mintak pendapat korg, 
nk beli handphone baru iaitu Sony Ericsson Vivaz Pro U8i.. 
Memang dah lama aku target handphone ni untuk dimiliki.



Aku bukan penggila gadget tapi disebabkan terdesak kerana 
handphone lama dah mula menunjukkan keTUAannya 
jadi aku pun mencari pengganti yang lain.. 
hohoho Alang-alang beli biar yang puas hati terus tak gitu? 
Mahal sikit tak apa untuk kegunaan jangka masa panjang.. 



Di bawah ni aku ada sertakan gambar konon-konon nak buat 
ala-ala review untuk handphone ni.. Sebab apa aku nak buat 
review pasal handphone ni? Sebab bila aku servey, orang 
cakap tak ada orang pakai sangat handphone ni 
sebab sensitif sangat dan susah nak jaga lagi-lagi bahagian 
kamera dia.. Itu sebab aku nak sangat buat bagi orang lain 
tau keistimewaan handphone ni macam mana..


2 comments:

  1. ok je hp tu.. comei.. nati try la tgk hp 2 kt kdai2.. then,kalu rase ok, bli la.. lgpn die da warranty kn.. kalu setahun guna, xda pape mslh,makneny ok la tu..

    ReplyDelete
  2. ouh.. mesti ade warranty punye..

    ReplyDelete